Дистанційне навчання

МОН роз’яснює, як організовувати навчання в умовах карантину
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
12 способів зробити дистанційне навчання цікавим
Покрокова інструкція Google Meet
Права та обов’язки вчителів під час дистанційного навчання – відповіді законодавства
Методичні рекомендації щодо використання мобільних пристроїв в освітньому процесі
Інструменти та електронні ресурси для організації дистанційного навчання
СУЧАСНІ МЕТОДИ І ФОРМИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Індивідуальний план роботи практичного психолога та соціального педагога під час карантину

Орієнтовний індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину

Орієнтовний план роботи вихователя дошкільної групи під час карантину

Робота вихователя груп продовженого дня в умовах дистанційного та змішаного навчання

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Storytelling: як зацікавити дітей, розповідаючи історії

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Захоплива математика: шість оригінальних завдань для розвитку логіки
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Технологія шестикутного навчання – як це працює, ідеї завдань та онлайн-сервіс для створення шаблонів
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Особливості реалізації навчання математики за сінгапурською методикою
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Методики організації лабораторних і практичних робіт під час дистанційного навчання
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Викладання інформатики під час карантину
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Надзвичайна математика: огляд 22 цікавих онлайн-ресурсів
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Дистанційне навчання: як зацікавити учнів на уроках географії
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Комікс – це новий формат творчого переосмислення навчального матеріалу
/Files/images/1_kabneti/bf.gif На допомогу вчителю фізичної культури під час організації дистанційного навчання
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Інтелект-карти та як їх ефективно використовувати вчителю
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Рекомендації для філологічного циклу ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

ПОЧАТКОВА ОСВІТА

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Використання інтерактивного прийому «фішбоун» на уроках в початковій школі
/Files/images/1_kabneti/bf.gif Рекомендації щодо упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкових класів