План заходів протидії булінгу
План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню) у 2022/2023 навчальному році
№ | Заходи | Терміни виконання | Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) | |||
1 | Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» | Вересень | Цейбель А.А. |
2 | Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти» | Вересень | Цейбель А.А. |
3 | Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2022/2023 н.р. | Серпень-вересень | Ізай Д.М. |
4 | Наради з питань профілактики булінгу (цькування): з педагогічнимипрацівниками;з технічнимперсоналом. | Вересень | Чегіль С.В. |
5 | Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів | Вересень | Класні керівники |
6 | Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | Цейбель А.А. Чегіль С.В., класні керівники |
7 | Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти | Жовтень | Цейбель А.А. |
8 | Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) | Листопад | Цейбель А.А. |
9 | Участь у акції «16 днів проти насильства» | Грудень | Чегіль С.В. |
10 | Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | Лютий – квітень | Адміністрація, класні керівники |
Робота з працівниками школи | |||
11 | Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них | Осінні канікули | Голови МК |
12 | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Зимові канікули | Цейбель А.А. залучені фахівці |
13 | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | За результатами І та ІІ семестрів | Цейбель А.А. |
14 | Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій | Впродовж навчального року | Цейбель А.А. Чегіль С.В. |
Робота з учнями | |||
15 | Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Впродовж року | Класні керівники, запрошені спеціалісти |
16 | Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі | Впродовж року | Класні керівники |
17 | Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | Листопад | Класні керівники, вихователі ГПД |
18 | Тиждень толерантності | Листопад | класні керівники |
19 | Імітаційна гра для учнів 4-х класів «Насильство – це…» | Грудень | Класні керівники, вихователі ГПД |
20 | Інформаційна акція «16 днів проти насильства» | Листопад – грудень | Чегіль С.В. |
21 | Флешмоб «Зупинимо булінг разом!» | Грудень | Цейбель А.А. Класні керівники |
22 | Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо | Січень | Класні керівники, вихователі ГПД |
23 | Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» | Лютий | Класні керівники, вихователі ГПД |
24 | Виставка малюнків «Ми різні, але рівні» | Квітень | Цейбель А.А. |
26 | Бесіди учнів щодо протидії булінгу (цькуванню) з представниками поліції, соціальної служби тощо | Впродовж року | Чегіль С.В. |
Робота з батьками | |||
28 | Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі» | Впродовж року/за потреби | Адміністрація школи, класні керівники |
29 | Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Листопад | Цейбель А.А. Чегіль С.В. |
30 | Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» | Впродовж року | Класні керівники |
31 | Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми | Впродовж року/за потреби | Цейбель А.А. голови МК, класні керівники |
32 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | За потреби | Класні керівники |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | |||
33 | Самооцінка закладу освітиза показниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | Адміністрація школи, колектив закладу |
34 | Анонімне анкетування учнів 4-х класів про випадки булінгу (цькування) у школі | Грудень | Чегіль С.В. |
35 | Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Грудень | Адміністрація школи, класні керівники |
36 | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Лютий | Цейбель А.А. |
37 | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадківбулінгу (цькування) в закладіосвіти | За потреби | Чегіль С.В. |
38 | Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти | Червень | Цейбель А.А. |
План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню) у 2021/2022 навчальному році
№ | Заходи | Терміни виконання | Відповідальний | ||
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) | |||||
1 | Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» | До 31.08 | Цейбель А.А. | ||
2 | Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти» | До 07.09 | Цейбель А.А. | ||
3 | Наради з питань профілактики булінгу (цькування): з педагогічнимипрацівниками;з технічнимперсоналом. | Вересень | Цейбель А.А. | ||
4 | Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду | Вересень | Класні керівники | ||
5 | Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | Цейбель А.А. Чегіль С.В. класні керівники | ||
6 | Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти | Вересень | Цейбель А.А. | ||
7 | Оформлення тематичного стенду | Жовтень | Цейбель А.А. | ||
8 | Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) | Листопад | Цейбель А.А. | ||
9 | Участь у акції «16 днів проти насильства» | Грудень | Чегіль С.В. | ||
10 | Виступи на загальношкільних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | Лютий – квітень | Адміністрація, класні керівники | ||
Робота з працівниками школи | |||||
11 | Проведення навчальних нарад для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування | Осінні канікули | Голови МК | ||
12 | Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з педагогічними працівниками та технічним персоналом | Листопад | Цейбель А.А. | ||
13 | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Зимові канікули | Цейбель А.А. Чегіль С.В. залучені фахівці | ||
14 | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | За результатами кожної чверті | Цейбель А.А. | ||
15 | Консультування класних керівників адміністрацією закладу з проблемних ситуацій | Впродовж навчального року | Цейбель А.А. | ||
Робота з учнями | |||||
16 | Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Впродовж року | Класні керівники, запрошені спеціалісти | ||
17 | Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі | Впродовж року | Класні керівники | ||
18 | Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» | Жовтень | Класні керівники, вихователі ГПД | ||
19 | Тиждень толерантності | Листопад | Цейбель А.А. класні керівники | ||
20 | Імітаційна гра для учнів 4-х класів «Насильство – це…» | Грудень | Класні керівники, вихователі ГПД | ||
21 | Інформаційна акція «16 днів проти насильства» | Листопад – грудень | Цейбель А.А. | ||
22 | Флешмоб «Зупинимо булінг разом!» | Грудень | Цейбель А.А. | ||
23 | Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо | Січень | Класні керівники, вихователі ГПД | ||
24 | Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» | Лютий | Класні керівники, вихователі ГПД | ||
25 | Конкурс плакатів проти насильства «StopBulling» | Березень | Цейбель А.А. | ||
26 | Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». | Впродовж року | Чегіль С.В. класні керівники | ||
27 | Виставка малюнків «Ми різні, але рівні» | Квітень | Цейбель А.А. | ||
28 | Бесіди учнів щодо протидії булінгу з представниками поліції, соціальної служби тощо | Впродовж року | Цейбель А.А. | ||
Робота з батьками | |||||
30 | Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу в учнівському середовищі» | Впродовж року/за потреби | Адміністрація школи, класні керівники | ||
31 | Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Жовтень | Чегіль С.В. | ||
32 | Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» | Впродовж року | Класні керівники | ||
33 | Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми | Впродовж року | Цейбель А.А. голови МК, класні керівники | ||
34 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | За потреби | Класні керівники | ||
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | |||||
35 | Самооцінка закладу освітиза показниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | Адміністрація школи, колектив закладу | ||
36 | Анонімне анкетування учнів 4-х класів про випадки булінгу (цькування) у школі | Грудень | Адміністрація школи | ||
37 | Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Грудень | Адміністрація школи, класні керівники | ||
38 | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Лютий | Адміністрація школи, залучені спеціалісти | ||
39 | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадківбулінгу (цькування) в закладіосвіти | Щомісяця | Цейбель А.А. | ||
40 | Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти | Травень- червень | Цейбель А.А. | ||